Beoordelingen van Mr. Sushi Maastricht

Recente recensies van Mr. Sushi Maastricht

5 sterren na 203 reviews

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Verschillende keren (weekend) hier besteld en over het algemeen zeer tevreden. Vanavond (maandag) besteld en moet zeggen dat het me enorm tegen viel. Rijst was niet vers genoeg waardoor de sushi erg droog was. Erg jammer!

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering en heerlijke sushi, excellent!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Veel te duur

, 18-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker En op tijd

, 18-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker En op tijd

, 17-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en snel bezorgd

, 16-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Erg lekker en vers!

, 15-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi is snel bezorgd. We vonden het lekker.

, 14-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en snel bezorgd.

, 14-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed verzorgd en erg lekker. Zelfs nog gebeld door Mr. Sushi om te vragen of de bestelling was afgeleverd. Top service !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hele lekker sushi:)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Enorm lekkere sushi en de gyoza was ook lekker(en nog warm). Bezorging was zelfs binnen een half uur, top!

, 08-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Behalve de tonijn was alles heerlijk!

, 07-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere Sushi maar voor €26 was het toch wel een beetje aan de magere kant. In vergelijking met andere concurrenten kreeg ik hier +/-15% minder voor €25. misschien dat ik over een tijdje weer eens probeer, maar jullie prijs/kwaliteit verhouding is een beetje aan de dure kant. m.v.g Tommie MSR (marketing-Sales Researcher)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2e keer besteld en was weer super lekker vers! Bezorging ook razendsnel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, lekker vers en crispy rolls nog warm. Heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de eerste keer besteld en het was echt super super lekker en echt snel bezorgd! Ook vriendelijk aan de telefoon

, 06-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit zoals altijd.

, 06-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mooi(e bodem)

, 05-01-2019

Kwaliteit:

Rating

, 03-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-01-2019

Kwaliteit:

Rating

als afwisseling op de traditionele chinese afhaal is dit zeer geslaagd. sushi was heerlijk. genoeg keuze buiten de standaard sushi. alles netjes binnen de ophaaltijd klaar. zeer zeker een aanrader.

, 01-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en bezorging echt op tijd! Aanrader! Alleen jammer dat er vandaag dan niet de actie rol bijzat. Minpuntje , was ook vandaag netjes geweest.

, 01-01-2019

Kwaliteit:

Rating

, 30-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was de eerste keer dat we wat bestelde bij Mr. Sushi. Maar zeker niet de laatste keer en de bezorging was ook nog een snel. Chapeau!

, 29-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Geen verse producten Slechte smaak

, 28-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vooe de 1e keer besteld en het was heerlijk, dus voor herhaling vatbaar! De bezorging was netjes op tijd en alles was goes ingepakt. Heel tevreden!!

, 24-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker verse sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

wederom super👍

, 23-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere sushi en snelle levering!!

, 23-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker, vers en op tijd bezorgd

, 22-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi was (zoals gebruikelijk) heerlijk, vers en snel bezorgd. We waren wel wat teleurgesteld over het enkele kuipje wasabi dat meegeleverd werd met de tweepersoons maaltijd. Dat was duidelijk niet voldoende.

, 21-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi en snelle en vriendelijke bezorging! Aanrader!

, 20-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik bestel altijd met heel veel liefde, en altijd hetzelfde, eten bij jullie. Vandaag moest ik heel lang wachten op mijn bezorging zonder enige informatie over deze lange wachttijd. De sushi smaakte niet vers en heb van allebei de bakjes maar een sushi op en het daarna weg gegooid. Het was in vergelijking met andere keren gewoon echt echt niet lekker. Sorry maar wilde het even laten weten omdat ik in vergelijking met andere keren super enthousiast ben over jullie .

, 18-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere sushi en punctuele bezorging! Zeker voor herhaling vatbaar!

, 18-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi viel uit elkaar smaak was prima

, 16-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Best sushi in Maastricht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker! Alles was vers en fris. Snel geleverd top! Tot de volgende keer

, 15-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kwaliteit was deze keer veel lager dan normaal. De komkommer smaakte oud verschillende sushi's hadden een rare smaak (ebu tempura en tonijn). De sushi was ook erg koud waardoor je merkte dat die niet vers was klaar gemaakt maar uit de koeling kwam. Er jammer

, 13-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk, op tijd bezorg. Helemaal geen spijt om hier te bestellen.

, 11-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top, zelfs naar de bibliotheek toe. Achteraf wel een beetje buikpijn, maar komt door overeten omdat het zo lekker was

, 10-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Had bij de reservering vermeld dat ze niet moeten aanbellen. Echter gebeurde dit toch met alsgevolg dat de kinderen wakker werden. De bestelling was verder prima verzorgd en van goede kwaliteit.

, 05-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

The girl who delivered the sushi is so nice and very patient as we just got a 100 euro cash but we had to go back to our hostel to get the exact amount of cash. She had to wait for us. Thank you very much!

, 03-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eenvoudig online besteld, snelle levering, vriendelijke bezorgster.

, 03-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles perfect verzorgt en op de afgesproken tijd bezorgt. Het heeft heerlijk gesmaakt !!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was echt supersnel 20 minuten ofzo. De Variatie in sushi viel beetje tegen. Veel van hetzelfde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi! Snelle en vriendelijke bezorging!

, 30-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mijn eerste keer Mr Sushi, sushi was perfect verzorgd en lekker. Vooral de Crispy Zalm was erg lekker. Was nog enorm warm na de bezorging, dus ja. Heel erg goed bevallen. Bezorging was precies op tijd op het afgesproken tijdstip. 17:00uur en precies 17:00uur werd er aangebeld door de bezorgster. Blijf zo doorgaan!!!!

, 29-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging en heerlijk verse sushi.

, 26-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Op tijd klaar en erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

sushi smaakte minder vers en lekker als gewend, waren niet strak gerold waardoor sushi uitelkaar viel :(

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi was goed, echter niet alles gekregen wat ik besteld had.

, 24-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

was weer erg lekker

, 23-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bestel vaker, altijd lekker em vriendelijk personeel!

, 20-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi!

, 19-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super weer👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

The sauce spilled everywhere in the bag. Sashimi is way better without lemon!

, 15-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

keurig op tijd, vriendelijke bezorger, warme gerechten netjes warm en goed verpakt, verse sushi, aaanrader

, 15-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Besteld en afgehaald supersnel

, 14-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel, lekker, goeie diverse keuzes en de cripsy rols waren nog zelfs warm! Heel tevreden.

, 11-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker

, 11-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Veel rijst weinig vis

, 10-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb hier al vaker sushi gehad, elke keer heel lekker! Maar de laatste keer viel heel erg tegen ... de avocado was heel erg hard en er zat een raar nasmaakje aan bijna alle sushi, op de maki's en nigiri's na. Erg jammer, we hebben er niet van kunnen genieten zoals normaal.

, 05-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten,goede prijs en op tijd! Ga zo door !!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was niet zo lekker als de andere keren. De avocado was hard en de zalm was niet lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Eten was oke, maar de groenten waren nogal hard en der rook iets raars aan. De soya saus mag ook wat zoeter ivm zo bitter.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Lekker eten, onvriendelijk bij afhaling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en niet lang hoeven wachten. een echte aanrader

, 29-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke gerechten, prijs kwaliteit prima en snelle service en vriendelijk personeel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit deze producten en snelle service super te vreden

, 24-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Crispy box 20 stuks is niet echt aantrekkelijk. Het lijkt alsof het gefrituurd is en het is me niet duidelijk wat nou eigenlijk in die rol zit. Presentatie is ook niet echt smakelijk. De rest was prima en zal zeker nogmaals bestellen

, 23-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hele snelle bezorging (20 min) en heerlijke sushi. Vanaf nu vaste klant!

, 22-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit van de sushi is perfect. Sushi is altijd vers en heerlijk van smaak! Berzorgers zijn ook altijd op tijd.

, 22-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd top! Bezorging snel, smaak is vers en nog nooit iets misgegaan bij het bestellen. Laatste keer helaas wel avocado die niet rijp en dus niet lekker was. Enige minpunt in weken!

, 21-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Geweldig, heel goed gesmaakt. Zal zeker vaker bestelling bij u maken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker! Heb al veel sushi gehad maar deze is toch wel een van de beste, erg lekker van smaak en heerlijke combinaties. Echt een aanrader

, 21-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Alles was heerlijk vers en op smaak alleen de miniloempia’s bleken bij thuiskomst Gyozas te zijn. Vandaar een sterretje er af. Maar ook lekker hoor. Zag op het bonnetje dat ik wel goed besteld had

, 20-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Veel keuze, goede prijs, perfect op tijd bezorgt , helaas rijst niet goed op smaak. Soja saus niet lekker.

, 20-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer goed. Prijs kwaliteit zeer goed.

, 16-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Binnen een half uur bezorgd!!

, 15-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Really good sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed op tijd en heeerlijk gegeten. Onze complimenten weer!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was lekker. Prijs kwaliteit verhouding was zeker goed. We zullen in de toekomst nog vaker bestellen bij mr sushi.

, 12-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijke sushi gewoon

, 11-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi is heerlijk! Levering is snel en vriendelijk!

, 11-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Goede kwaliteit sushi!

, 10-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurde niet lang voor het eten aankwam, heel erg lekker en goede hoeveelheid!

, 09-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect op tijd thuisbezorgd, super lekker.

, 08-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Snelle service en het eten was erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Langer dan 1 uur moeten wachten. Sushi rook niet goed en was gewoon niet lekker. Jammer

Reactie van Mr. Sushi:Beste Ilonka, wij hebben zojuist contact met u gehad :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!

, 05-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super vers , snelle service , en echt veel .

, 05-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten en de bestelling werdt snel bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Niet bijzonder. Ik heb betere sushi gehad in Maastricht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling goed en verzorgd afgeleverd. Het heeft ons gesmaakt. Goede kwaliteit!

, 29-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit stuk minder dan alle voorgaande bestellingen. Sushi was erg slordig en kleiner. Smaak wel nog goed

, 27-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker! Inmiddels al een paar keer besteld bij jullie en het wordt steeds beter! De sojasaus is wel erg zout... Hebben jullie geen minder zoute sojasaus en zo ja, kan ik die erbij bestellen in de toelichting ofzo? Groet! En ga zo door!

, 27-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere sushi en snelle levering

, 26-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi heeft goed gesmaakt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

bezorging was wat langer dan een uur, op zich geen probleem maar de vorige keer dat het zo lang duurde werd ik wel van tevoren gebeld zodat ik daarvan op de hoogte was, deze keer niet. Helaas was het gefrituurde eten (m.n. de Ebi tempura en karaage) niet meer warm. Verder was het eten zoals altijd goed.

, 23-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Supersnelle service, en wederom lekker :)

, 22-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was lekker! Bezorging te laat (20 minuten) ondanks ruim op tijd bestellen. Tevens ontbrak de sojasaus

, 21-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker vers! Snelle bezorging

, 21-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker verse sushi, ook snel thuisbezorgd.

, 21-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Onvriendelijke bezorger. Lekkere sushi

, 20-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Verse sushi, was weer eens heerlijk.

, 19-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was ok, niet bijzonder. Rollen hadden niet heel veel smaak, rijst was vooral klef. De kippastijtjes waren droog van buiten, niet hoe ik ze gewend ben. Loempia’s waren lekker. Bezorging was daarentegen wel top! Zou hier helaas niet snel nog een keer bestellen.

, 19-09-2018

Kwaliteit:

Rating

, 19-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi en fantastische service!

, 17-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

de bezorging kwam heel snel en de sushi was vers. 1 of 2 sushi's kapot maar voor de rest, top

, 17-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helemaal top!

, 16-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk vers en snelle bezorging.

, 16-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was lekker, bestelling werd snel verwerkt. Goede hoeveelheid sojasaus erbij

, 16-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk, voor herhaling vatbaar

, 13-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top

, 13-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk vers en good op smaak. De presentatie was minder dan toen ik afhaalde. Minder strak en een beetje ordinair in plastick wit zakje

, 13-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed bezig!

, 12-09-2018

Kwaliteit:

Rating

, 12-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten! Prima service.

, 11-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke verse sushi. Perfecte levering.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ebi tempura zijn heel lekker! Andere sushi’s niet heel bijzonder

, 08-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had extra gebeld of we iets anders dan tofu mochten. Erbij gezegd dat we geen makreel lusten. Helaas zat deze erbij terwijl sie niet in het menu hoort. Vorige keer ging dit ook mis.

, 08-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer tevreden

, 08-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Niet vers, niet mooi opgemaakt, tegenvaller...

, 08-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was lekker! Alleen erg jammer dat er maar 1 Bakje soya saus bij een grote bestelling zit!

, 07-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gesmuld en binnen half uur bezorgd vandaag

, 07-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Super goede en niet te duure sushi, enigste minpunt is dat ik een extra rol zou krijgen maar die er niet bij heb gekregen helaas

, 07-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi was heerlijk! Goede porties. De gratis sushi roll warej ze vergeten, daarentegen hadden we van iets anders wel wat extra’s gekregen! Wij gaan hier vaker bestellen:)

, 06-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi!

, 05-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was heel lekker en mooi opgemaakt. Gelijk na de bestelling werd gebeld dat het een uur zou duren en of dat een probleem was. Zeer tevreden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heeerlijk. Snel geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd, goed verzorgd en heerlijk gegeten. Dankjewel!

, 30-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering! En heerlijke sushi!!

, 30-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima producten. Warm wordt van koud gescheiden. Bezorginf op tijd. Wordt contact opgenomem als bestelling geleverd zou worden dan aangegeven. Toppie

, 27-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Als sushi liefhebber kan ik met zekerheid zeggen dat dit de beste sushi tent is van Maastricht! Zalm smelt in je mond! Super lekker en binnen 20 min had ik mijn bestelling. Heb mijn nieuwe favo plek gevonden :-)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was wel oke. Niet heel speciaal, crispy roll viel tegen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was perfect. Alleen anderhalf uur moeten wachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk verse sushi en snel bezorgd! Echt een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke shushi alleen bijna 2 uur moeten wachten op de bestelling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Meer dan prima prijs kwaliteit verhouding. Mooi op tijd en was heerlijk. Extra gratis rol was aangename verrassing.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker en snelle bezorging 👍🏻

, 25-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

TOP !! Genoten van elke hap. De warme producten waren nog heerlijk op temperatuur... keurig verzorgd geen enkele opmerking.

, 24-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een keer afgehaald en deze keer laten bezorgen. Beide ervaringen zijn top! Prijs-kwaliteit helemaal in orde!

, 24-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkerr sushi, alleen sommige stukjes erg droog. Sushi ziet er wel vers en netjes verzorgd uit. Snelle en vrindelijke bezorging.

, 24-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk vers! Echt lekker!! Alleen waren en 2 minimloempias die volgens mijn een ongeluk hadden gehad, en die waren ook niet zo lekker. De andere 3 waren normaal en lekker!

, 24-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Binnen 25 minuten bezorgd en absoluut de beste sushi ooit!

, 23-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en op tijd! Wat wil je nog meer?!

, 22-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekkere sushi,er zat dus wel klein potje gember bij (staat op de site dat het er niet bij zit ) dus extra besteld en dus extra veel gehad😋en super snelle vriendelijke bezorging ;half uurtje . Dus super tevreden ,een echte aanrader👍

, 21-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorger had ietwat moeite met het vinden van ons adres; maar na wat telefonische hulp, was de sushi snel hier. HEEEEEL erg lekker!

, 21-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker sushi en niet duur.

, 20-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging en verse, lekkere sushi. Ik zou hier zeker vaker bestellen. Enige verbeterpuntje is de sojasaus: handiger om dit in meerdere kleine bakjes mee te geven i.p.v. één groot bakje.

, 20-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer snelle bezorging en lekkere sushi! De bezorging was zelfs gratis! Echt een aanrader.

, 17-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik ben een zeer grote sushi fan, en na vele twijfels (deels omdat dit nieuw was) toch besteld. Geen enkel moment spijt! Sushi was vers, anders dan wat je normaal krijgt in Maastricht en bovendien LEKKER. We gaan zeker vaker bij deze zaak bestellen

, 16-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi was prima maar de klantvriendelijkheid was mijlenver te zoeken. We hadden een bestelling gedaan via de website en toen de bezorger er een kwartier na het geplande tijdstip nog niet was heb ik met de vestiging gebeld. Hier kreeg ik een onbeschofte vrouw aan de telefoon die de schuld bij mij legde omdat ik niet zo vroeg had kunnen bestellen...! Als de website verkeerd in elkaar zit is dat niet de schuld van de klant. Een simpel: 'excuses voor de vertraging, uw bestelling is onderweg' was voor mij voldoende geweest. Maar dit telefoontje gaf een hele vervelende smaak aan verder prima sushi....

Reactie van Mr. Sushi:wij hebben geprobeerd in contact te komen met u

, 15-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Wat te zeggen, alles is lekker. Bestelling is vlot verlopen. Het is een aanrader .

, 14-08-2018

Kwaliteit:

Rating

De sushi is heerlijk en goed verzorgd. Er zou eens goed gepoetst mogen worden; De tegels zitten nog vol met cementsluier en achter de balie is het een rommeltje. Nogmaals het eten is super maar was 2 dagen later open gegaan en had iets meer gepoetst en afgewerkt. Tot snel.

, 13-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer goede sushi en lekker vers ! En een snelle levering ondanks dat het een zondag was .👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi en snelle bezorging!

, 11-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi en werd bezorgd op de afgesproken tijd.

, 09-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super goed

, 04-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten en goede prijs. Levering was ruim voor gevraagde tijd. Zeker voor herhaling vatbaar!

, 04-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit was wederom, net als vorige keer uitstekend, maar vorige keer ontbrak een rol (die overigens na een telefoontje direct gebracht werd), en deze keer zat er ipv de bestelde ebi fry rol er een California rol bij. Omdat wij beide lusten geen probleem maar jammer dat het nu al 2 keer verkeerd ging.

, 04-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erge lekkere en verse sushi 🍣. Ook best snel bezorgd. We hebben genoten

, 02-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was zeer snel bezorgd, heerlijk en echt super vers!

, 30-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere sushi voor een goede prijs. Snelle bezoring

, 29-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima kwaliteit , mooi op tijd bezorgd

, 29-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd door een vriendelijke bezorger. Van de sushi daar in tegen had ik meer verwacht. Het was oké, maar niet bijzonder.

, 28-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling werd in eerste instantie incompleet bezorgd en er was een bakje saus open gegaan. Na een telefoontje werd het ontbrekende deel van de bestelling vlot nageleverd. Netjes opgelost dus en de sushi was erg lekker.

, 27-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was heel erg lekker en precies op tijd. Lekkerste zalm maki in Maastricht. Jammer dat de zalm handroll er niet bij zat.

, 27-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Alles was prima verzorgd, precies wat ik ervan had verwacht!

, 26-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd geleverd en super vers. Erg lekker!

, 26-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Leker en netjes op tijd

, 25-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

They forgot my gratis roll :( Delivery time was about 1 hour.

, 25-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk vers! 3 kwartier bezorg tijd. Zullen zeker snel weer wat bestellen. Wel jammer dat de warme gerechten niet op app stonden om te bestellen

, 23-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bij levering ontbrak 1 rol, die werd na een telefoontje binnen 10 minuten geleverd. Goede sushi en sashimi. Genoten van deze nieuwe sushi favoriet.

, 23-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.